ตู้สาขาโทรศัพท์ IP-PABX eMG100

ตู้สาขาโทรศัพท์ Ericsson-LG รุ่น eMG100

  • เหมาะสำหรับองค์กรขนาดเล็ก เช่น SMEs, Home Office, Startup, Hostel, Resort
  • รองรับผู้ใช้งานเริ่มต้น 2-12 users
  • รองรับการขยายเลขหมายภายในได้สูงถึง 140 Extension
  • รองรับการขยายเลขหมายภายนอก (TRUE, TOT) ได้สูงถึง 74 CO
  • ใช้งานง่าย ประหยัดค่าใช้จ่าย เหมาะสำหรับผู้เริ่มต้นธุรกิจ

Benefits

  • Cost effective hybrid platform

It’s cost effective hybrid platform that supports IP, digital and analog communication technologies. Choose the platform with UC features embedded, to make your team more connected and more productive. iPECS eMG100 provides various built-in solutions that maximizes your return on investment.

  • Prepare for growth

Be primed for expansion, with a seamlessly scalable comms system. It’s easy to add capacity, along with all the features you need for frictionless progress. Take advantage of the business communications platform that adapts to your ambitions.

  • Work mobile without boundaries

By embracing voice over IP technology (VoIP), you can power enterprise mobility. Convert smartphones, PCs, and tablets into multifunctional desk phones so you can take the office with you. Look professional with one-number service from any device, in any location.

  • Simple single cabinet

Remove the hassle of carrying multiple cabinet types for your communications solution. Whether you are looking for series of capacity upgrades, complete hardware expansion or technology upgrade from TDM to IP, this single cabinet simplifies your options.

  • Tailor to your needs

All businesses are different. Whatever makes you distinctive, pick the apps and integrations you need to connect better and deliver more. Choose add-ons to meet your specialization, either from our suite or from compatible third parties.

  • Make deployment simple

Transition seamlessly to a new system that doesn’t disrupt. IT managers can breeze through initial installation, and quickly customize settings for easy management. The user-friendly interface is consistent across devices, keeping training times quick.

Key Features

  • Built-in unified communications
  • Multiple call handling
  • Reporting, monitoring, and analytics
  • One-number service on any device, anywhere
  • Hot-desking
  • Multi-site functionality
  • Emergency features with offsite management

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save