ตู้สาขาโทรศัพท์ IP-PABX UCP

ตู้สาขาโทรศัพท์ Ericsson-LG รุ่น UCP

  • เหมาะสำหรับองค์กรขนาดกลาง เช่น สถาบันการศึกษา โรงพยาบาล โรงแรม
  • รองรับผู้ใช้งานเริ่มต้น 50 users และขยายได้สูงสุด 2,400 users
  • รองรับการขยายเลขหมายภายในได้สูงถึง 2,400 Extension
  • รองรับการขยายเลขหมายภายนอก (TRUE, TOT) ได้สูงถึง 998 CO
  • สะดวก ง่ายต่อการบริหารจัดการ

Benefits

  • Enhance business collaboration

Improve your business efficiency with inbuilt collaboration features and applications. Collaborate via voice, video, instant messaging and more, with clear visibility of user’s presence from a simple to use and intuitive interface.

  • Work from anywhere

Take the office with you and work on the move. Enjoy compatibility with iOS, Android and desktops, so you can run things however you want. As work becomes ever more flexible, embrace mobility and take all the advantages of being in the office wherever you go.

  • Combine cutting-edge devices

Choose from a comprehensive range of handsets and applications to suit any size of business. Whether you need traditional desk phones or a wireless DECT solution to cover large premises, the iPECS product range can be integrated with ease.

  • Scale as your business grows

Easily scale your users, applications or lines up as your business size grows. Simply add or enable additional features when they are needed with a flexible licensing model. Benefit from a communication solution that fits your present and future needs.

  • Utilize a full application suite

Boost business productivity by selecting from a full range of applications, whether you require contact center features, UC applications or call analytics. Integrate your favorite third-party applications or CRM system using an open API for business of hospitality, education or healthcare.

  • Easily install and manage

A simple web-based interface allows for a straightforward install and easy system management. Users can also manage personal settings like voicemails, presence settings and call recordings. The user interface is intuitive and consistent across devices, making deployment and training a breeze.

Key Features

  • Virtualization supported (iPECS vUCP)
  • Auto-attendant
  • Voice Mail
  • Mobility
  • Emergency features
  • Automatic call distribution
  • Audio conferencing
  • Voicemail to email
  • Click-to-dial
  • Hot desking
  • Contact Center
  • Call reporting
  • Call recording
  • Third-party applications and CRM integration

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save