ตู้สาขาโทรศัพท์ IP-PABX UCM

ตู้สาขาโทรศัพท์ Ericsson-LG รุ่น UCM

  • เสถียรภาพสูง เหมาะสำหรับองค์กรขนาดใหญ่ เช่น หน่วยงานทางราชการหรือ ธุรกิจที่มีสาขาทั้งในประเทศ-ต่างประเทศ
  • รองรับผู้ใช้งานเริ่มต้น 2,000 users สูงสุด 60,000 users
  • เชื่อมต่อตู้สาขาโทรศัพท์ได้มากถึง 255 สาขา โดยมี 1 Headquarter, 244 Branch
  • รองรับการขยายเลขหมายภายในได้สูงถึง 60,000 Extension
  • ประสิทธิภาพสูงสุด เหมาะกับระบบ Unified communications (UC)

Benefits

  • Grow your system

The system can easily be scaled to accommodate the largest businesses with upwards of 960,000 users. Easily add new lines, new users and new hardware as your team or sites increase in size. Whatever your growth strategy, choose a system that will expand seamlessly with you.

  • Save on communication costs

Large numbers of calls between sites can quickly become expensive. You can easily network multiple sites together to dial locally between locations, saving a significant amount on call charges. Choose the PBX that allows you to reduce costs without compromise.

  • Benefit from unified communications

Improve your business efficiency with integrated UC features. Benefit from multiple collaboration tools through an easy-to-use application. Bring your team closer together no matter their location and watch productivity thrive.

  • Acquire peace of mind

Enjoy multiple high availability options to give complete system resiliency, protecting against possible network outages. With security breaches on the rise, protect your business and customers with built-in advanced encryption.

  • Reduce infrastructure costs

Take advantage of distributed system architecture and save on infrastructure costs by reducing the need for excessive amounts of cabling. Simply add extra modules to different sites or locations and network them all together.

  • Integrate productivity tools

Improve your team’s productivity through integrating your vital business systems with your communication platform. Exploit integrations into numerous third-party software including email and CRM, or easily integrate using the open API.

Key Features

  • Up to 960,000 ports
  • Active-Active failover
  • Open API support
  • Distributed architecture
  • Geographical redundancy
  • System encryption
  • SIP and IPKTS support
  • UCS application support
  • Hot desking

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save