Contact Center

Next-level customer experience and communications

iPECS Contact Center is a multi-channel solution that handles all forms of customer contact. Integrate with your CRM and customize analytics to promote a dynamic, adaptable, customer-centric approach.

Contact Center Solutions

 

  • Customer Experience

    With the rise of social media, customers have more power and influence than ever. Businesses that mistreat customers risk going viral for all the wrong reasons. Getting it right matters. In a new age of consumer power, customer service is the new marketing.

 

  • Productivity

    Customer service teams rely on cutting-edge tools to perform as productively as possible. Nowhere is this more apparent than in a modern contact center environment. iPECS tools are proven to boost the output of agents by speeding up everyday tasks and simplifying administration.

 

 

  • Monitoring

    When you handle a high volume of inbound or outbound calls, it’s essential to monitor and evaluate the data produced to gain insights into your operation. iPECS Contact Center tools allow you to customize and automate reporting, so you always know how you’re doing.

 

Benefits

 

Unify communications

Bring all forms of customer contact into a single web-based system that complements telephony with SMS, instant messaging and more. Click-to-call from Windows applications to make dialling quick and use real-time presence management to make sure internal communications are always efficient.

Utilize analytics

Enrich KPI evaluation, manage call volume and make smarter decisions with a powerful analytics add-on. Real-time monitoring helps to realize a rapid problem-solving culture. Assess and boost agent productivity with customizable reporting so you can always put the customer first.

 

Integrate your CRM

An all-inclusive solution that integrates customer contact with your CRM and call logs, so you can help quickly and with confidence. Agents can view customer information instantly and automatically and leave notes with vital information. Make excellence easy.

Compliance and Security

Enjoy the protection of industry-leading encryption to keep your calls and customer information safe. You and your customers can rest easy with a secure system that meets the challenges of HIPAA (USA) and GDPR (EU).

ติดต่อเรา

บริษัท อินซิ้งค์ เทคโนโลยี จำกัด
1425 ถ.กาญจนาภิเษก แขวงบางแคเหนือ
เขตบางแค กรุงเทพมหานคร 10160
Tel : 0-2878-5570
Fax : 0-2878-5578
ติดต่อฝ่ายขาย : 092-992-8565

Line@insynctechnology
จันทร์ – ศุกร์ : 8.30-17.30 น. (เสาร์-อาทิตย์ปิดทำการ)

FOLLOW US

เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save